ای خـــــــــــدا


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

خدایا یادت هست؟

دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم من فقط اینو میخوام

گفتی اینکه خیلی کمه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار

پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام

گفتی آخه نمیشه قول اینو به کسه دیگه‌ای دادم...

گفتم پس من چی...

توهم سکوت پشت سکوت



نظرات شما عزیزان:

ɱĩŁΛƊ
ساعت22:15---12 شهريور 1392
سلام آرین داداشی وبلاگت قشنگه خصوصا آپـــهای خوشملت..موفق باشی



راستی لینکتم کردم داداشم
پاسخ:قربونت داداش میلاد لینکت میکنم فدات


ɱĩŁΛƊ
ساعت22:12---12 شهريور 1392
هر وقت گلی رو بو کردی هرگز اون رو نگاهش نکن چون اگه نگاهتو به خاطر بسپاره شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر می کنه...


آذین
ساعت2:47---12 شهريور 1392
آرزو دارم شبي عاشق شوي

آرزو دارم بفهمي درد را تلخي برخوردهاي سرد را

ميرسد روزي كهبي من سر كني

مي رسد روزي كه مرگ عشق را باور كني


هلیا
ساعت19:35---11 شهريور 1392
عشق اونیه که نمیدونی از کجا میاد و نمخوای بره.
همونی که نمیخوای بهش نزدیک تر شی.
چون فک میکنی از دور میشه.
سلامتی همین ادما


anilem
ساعت0:37---10 شهريور 1392
این روزها حسی دارم آمیخته با دلتنگی . . کم می آورم ، بازوانی می خواهم که تنگ در برم بگیرند ،
اما نه هر بازوانی ، فقط حصار آغوش تو . .


anilem
ساعت0:35---10 شهريور 1392
همه می گویند "سخت گیر"م!
راست می گویند ....
همین است که انقدر "سخت"
به تو
"گیر" داده ام ...


azin
ساعت20:56---9 شهريور 1392
لعنت به آن بوسه ای که شیرینی اش تـلـخ تـریـن خاطره ام شد. . .

در نبـــــودت !
پاسخ:خوشم اومد مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†?a'§ : دل, عاشقانه, داستان غمگین, دوس داشتن, خدا, دردو دل, دلتنگی, دلتنگم, دلتنگ, غم, شخصیت, تنهایی, تنها, عشق, تو, زندگی, پایان, سکوت, دوستت دارم, فراموش, معرفت,
جمعه 8 شهريور 1392 17:52 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§